LMT lietotāju atbalsta kvalitāte arvien krīt

Lai arī cik nepatīkami tas nebūtu, dažas lietas mainās uz slikto pusi… arī šķietami tādiem uzņēmummiem kā LMT. Tā, piemēram, pēdējās divas dienas mēģinājām sazvanīt LMT “dzīvo” operatoru pa tel. numuru 076#3:

2011. gada 1. septembrī (darba dienas vidus) kopā pavadījām uz līnijas klausoties reklāmas un mūziku vairāk kā 60. minūtes un tā arī nesagaidījām operatoru;

2011. gada 2. septembrī – situācija nav mainījusies – nu jau iet trešais 10min zvans (pēc 10min zvans tiek pārtraukts no LMT puses) – klausamies mūziku un gaidam kamēr kāds dzīvs atbildēs otrā pusē.

Stulbākais ir tas, ka šī jau nav pirmā reize kad LMT lietotāju atbalsts nav sazvanāms. Pirmīt atšķirība bija tā, ka pavadot līdz 10min, baudot gaidīšanas svētkus, operators tomēr bija sazvanāms.

Vai tiešām tik nopietns uzņēmums nevar atrisināt tādu salīdzinoši vienkāršu lietu kā normāls lietotāju atbalsts pa mobilo telefonu??? Izklausās pēc absurda, bet fakts – ja vēlaties atrisināt kādu problēmu, cerēt uz LMT bezmaksas informācijas tālruni ir praktiski bezcerīgi.

Nudien, vienīgais ko var piebilst – LMT, tik tiešām sirsnīgas sarunas.